nedeľa 20. januára 2013

Velcomeeee ! ;)

Ahojte 
Volám sa Juliet a blog som si založila s účelom schudnúť a byť šťastná . Pretože to ako vyzerám ma šťastnou nerobí , ale naopak som zo seba veľmi sklamaná a chcela by som to zmeniť a to hlavne kvôli sebe . Nechcem chudnúť kvôli tomu aby som sa páčila ostatným ,pretože to si veľa ľudí myslí , ale kvôli svojmu dobrému pocitu . Jednoducho kvôli sebe . 
Uznávam životný štýl Pro Ana a Pro Mia . Preto každý s týmto zameraním je tu vítaný, ale ak sa niekto týmto nestotožnuje nech prosím nepíše tie trápne komentáre o tom ako si "ničím " život .

Môj cieľ je schudnúť zatiaľ na 40 kg no najviac spokojná by som bola s 35 kg - to by bol pocit blaženosti , však ? :) Súčasne vážim asi tak 47 kg pri výške 162 cm . Je to dosť a preto musím poriadne zamakať . Dúfam že ma podporíte ;) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára