sobota 26. januára 2013

Konečne pripravená :))

Ahojte
ospravedlňujem sa za svoju dlhú neprítomnosť . Môj dôvod bola hlavne škola a kedže sa blíži polročné .. musela som si začať opravovať známky . No a s jedlom to nebolo najlešpie aj ked soms a snažilo vždy som to pokazila . :( 

Bola som si kúpiť aj Chrom ( na zahnanie chuti do jedla ) a nejaké tabletky na chudnutie . 
Ale mám s toho strach že mi ch naši nájdu ... a aj tak podľa môjho moc nefungujú . 

V poslednej dobe sa cítim strašne smutná a pocitujem odpor k rodičom . Proste ja som ich znenávidela . Ani neviem prečo ,ale cítim to tak .. akoby mi niečo urobili . Hlavne moju sestru .. ona stále do mna rýpe , je ku mne hnusná . A ja som na nu a na všetkých v tomto byte hnusná . Najradšej by som odtiaľto zmizla . 

A môžem vám podvrdiť že som pripravená na chudnutie !! Predtým mi bolo lúto že rodičom "ubližujem" ale teraz mi to je jedno . ! 
 





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára